Ren näring

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Linda Bryggman - 4 september 2012 18:45

Nu tänkte jag damma av denna gamla blogg igen, tänkte att det var så dax nu när sommaren har passerat med alla sina grillmiddagar, mindre nyttiga fikor och ett och annat nödstopp på McD :-)! För ja, ibland är det hopplöst svårt att hitta nyttig snabbmat - så då får även den med de bästa intentioner ge efter.
Men nu är vi tillbaka i bättre vanor igen och som alltid på hösten flödar hälsoinspirationen!
Nytt för mig vad gäller bloggandet är att jag testar att göra det via telefonen, hoppas det på så vis blir fler inlägg :-)


Just nu är jag inne på raw food, mår så bra när jag äter det! Inte så att jag följer det slaviskt, men visst känner jag skillnad när jag äter raw. Så det blir mycket smoothies, sallader och goda desserter. Idag testade vi detta som efterrätt - banan, avocado, blåbär, hallon samt en skvätt rismjölk, några varv med stavmixern och voila:




Barnen tyckte det var supergott, och jag med!



Presentation


Välkommen till min hälsoblogg Ren näring!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards